tisdag 22 juni 2010

Tvätt

Ja det är vad jag har i massor.. Måste tvätta hela dagen och i morgon. Allt måste vara klart på torsdag då vi ska fira midsommar i Borgvik med ca. 30 personer till. Vi har nämligen släkt träff med min pappas sida av släckten. Ska bli såååååå kul. Den enda som inte kommer är min gammelmormor. Men hon finns med i våra minnen. Oj nu spårade det ur lite då jag skulle tala om varför allt måste vara klart på torsdag. hehe.. Vi åker till Daftö camping på söndag förmiddag Och eftersom hela fredag samt lördag spenderas i Borgvik så måste ju allt vara klart torsdag

Helgen som gått va vi till Stockholm. Hade jätte kul som vanligt. Så roligt att träffa Johans brors familj. Det blir allt för sällan. Men så är det ju. Inte precis nextdoor som dom bor :)

Johan är nästan klar med staketet på baksidan nu. Tänker han blir klar idag. Så fint det blir. Det ramar in huset skit bra. Sen är det ju bara huset som ska målas klart innan vårat höst projekt drar igång Då ska båda badrummen renoveras. Längtar sååååå....

Nej nu kan jag inte sitta här. Måste greja..

Ha en underbar dag i solen.

Krameli kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar