onsdag 16 juni 2010

Gravsättning

Idag skall min gammelmormor bli gravsatt. Saknar henne otroligt mycket. Känns lite konstigt att vara på jobbet och att man vet att hon inte finns där mera. (Jobbar på boendet som min gammelmormor bodde på).

Min gosse har fotbolls träning idag. Plutten.. Han tycker det är sååååå kul. Roligt när barnen sport ar tycker jag. Jag själv spelade fotboll, innebandy, handboll och red när jag va mindre. KUL va det med.

Ska plantera i min rabatt/lanne idag. Smultron, sallad, morot, jordgubbar och rädisa. Mysigt med sånt tycker jag. har ju inte direkt känt mig så värst intresserad förut av trädgården. Men nu är jag det när vi har bestämt oss för att bo kvar. Har ju velat fram och tillbaka med att flytta till Borgvik. Men nu bor vi bra tycker vi. Borgvik finns ju kvar, mamma och pappa bor ju där så vi kan ju vara där när vi vill. :)

Nej nu får jag nog sätta fart.. Ska greja lite innan jag ska hoppa in i duschen.

Ha en underbar dag i solen.

KRAMELI KRAM

1 kommentar:

  1. Beklagar sorgen. R.I.P. La till dig på min blogg hoppas de inte gjorde något. Kram

    SvaraRadera