torsdag 17 juni 2010

Seg....

Cornellia och Jonathan när vi va i Kålmorden

Idag är jag väldigt seg. Kan det bero på vinet jag drack igår? Tror nog det :)

Det va mycket trevligt när vi satt på farmors inglasade altan och drack rose och tölade. Det va jag, farmor, anki och Marie



Idag ska jag bara greja och packa inför vår an Stockholms vistelse som vi ska till helgen. Johans bror fyller 30 på söndag så vi ska upp och fira honom. Ska bli kul. Och då får ju barnen träffa sina kusiner Cornelia och Adam.

Mormor ringde förut med och ville käka lunch med mig, så det får jag väll ställa upp på :)

Nej nu måste jag nog sätta fart
Ha det gott

Krameli kram

2 kommentarer:

  1. Åh vad fin du var på bröllopsbilden på din header! :) Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  2. Gud vad fint kort du har på dej och manen din. Ni är så fina.

    SvaraRadera