torsdag 3 juni 2010

Blogga igen kanske....

Ja ni jag har tagit ett lite break från bloggandet.. Men sugen att blogga är tebax nu... Vi grejar förfullt här hemma.. Målar, tapetserar ja allt... har hänt nu.. Men lite jobbigt att man är på så många ställen samtidigt.. Blir nog bra bara det blir klart..

Poolen fyller vi just nu med så man kan svalka sig en dag som denna... Jonathan och Linnea badade lite i den lilla poolen förut.. Dom skrek rätt ut när det va så kallt, men bada skulle dom.

Den 9 Juni bär det av till Torsby för att få info från dietisten. Sedan är det bara att invänta operations tiden. LÄNGTAR SÅ JAG SPRICKER

V. 24 börjar jag på mitt nya jobb. Det är bara sommar jobb men det är ju alltid något. Jag ska ju plugga klart till hösten ändå så.

Ikväll ska jag och min älskling käka räkor... Mysigt.. har lite svårt för skaldjur egentligen då jag blev skal djursförgiftad.. Men jag ha intalat mig själv att det är GOTT... Hehe..

Ni får ha en super mysig torsdag för det ska jag göra...

Krameli kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar