onsdag 9 juni 2010

Lite dåligt av mig....

Att inte göra flera inlägg.. Men tiden räcker inte till ibland...
Idag har jag åkt till Torsby och va på grupp info med dietisten.. Kände att det besöket kunde det ha sparat oss då allt hon sa och visade fick vi sedan i ett hefte. Ja ja... Väntar på att få en tid nu.. Vill ha den NU!!!!!

I morgon börjar jag mitt nya jobb med. Ska gå brevid tors. fred. denna vecka sen tis. nästa vecka.. Sen går jag på schema.

har så mycket projekt hemma nu.. Staketet ska upp.. Stolparna är nergrävda så det andra ska bara på plats nu... Sen ska det skrapas på huset så det går att måla på det.. Ja helt enkelt hur mycket som helst att göra.. Kanske ska gå ut och måla klart förrådet... :)

Ja det gör jag nog.. Ha det gott alla nu...

Krameli kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar