lördag 4 september 2010

Vaken

.....Och kan inte sova... Jonathan har hostat så i natt... Va tvungen att ge honom astma medicin förut... Tycker så synd om honom. Nu har det lättat lite tror jag. Pallade upp massa kuddar under honom med så nu halv sitter han när han sover.

Operation närmar sig med stormsteg.. 3 dagar kvar bara. Har ju varit lite sjuk nu i ett par dagar men det har lättat det med tror jag.. Känner att jag kommer få en hosta nu bara. Hoppas inte det är något hinder :(

Ska greja med tvätt idag har jag tänkt mig... Känner mig såååå dum just nu. Orkar knappt träffa folk. Har haft det riktigt jobbigt i någon vecka nu. Tror det beror på flytet som jag nu går på och har gått på i snart 4 veckor. Har inte varit lätt. Yr, matt, orkeslös i hela kroppen har jag varit. Och extremt TRÖTT.. Men men jag antar även att jag inte är ensammen om att ha mått så hära då det är några fler än bara jag som genomgått detta. Bara att bita ihop. Jag vet ju vad jag får utav detta. Ett liv med min familj som jag orkar leva...

Va och inventerade i torsdags. Stod upp i nästan 10 timmar och det tog rejält på mitt knä kan jag tala om. På slutet fick jag åka i mammas kontorsstol för jag orkade inte stå på benen. (allt detta är anledningen till operation för er som inte vet detta)

Linnea växer med storm steg. Hon är för go. har ett humör utan dess like. Mamma säger att hon fått det utav mig.. Haha.. Fattar inte vad hon menar med det... :P

Ne nu ska jag slå på tvn och hoppas på att det är några roliga nyheter lr så på nu.

Jag kommer uppdatera er om operation i den mån jag orkar.

Krameli kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar