fredag 17 september 2010

Ja ni livet rullar på här hemma hos fam Vallgren. Barnen går på dagis och Johan jobbar.. Jag mår bättre och bättre för varje dag som går. Känns skönt tycker jag.

Idag skulle Anki och hennes barn komma på kaffe på förmiddan. Sen efter 11 nån gång ska jag iväg till goaste Zandra på kaffe. Ska bli kul att se bäbisen som blivit så stor. Brukar höra honom i telen när vi pratar. Han låter så gulligt.

Härrom dagen köpte vi all kakel och klinkers till badrummen med. Nu är det bara badrumsmöbel som fattas. Ska även ha köks skåp över tvättmaskinen och det. Kommer bli SKIT snyggt... Längtar tills pappa kan hjälpa oss. Uppe ska vi ju oxå göra om och där blir det bubbelbadkar. Mysigt :)

Ne nu ska jag dricka kaffe och sedan klä mig ifall Anki och barna dyker upp :)

Ha en underbar dag
Krameli kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar