måndag 2 augusti 2010

Full fart

Är det här.... Jonis ska få sig en ny säng så här är det stor städning på högsta nivå. Han längtar så tills han får sova i den ikväll... Kommer bli super fint tror jag :)
Nu är det bara en vecka kvar tills jag startar min flytande period, Och 5 veckor kvar tills jag blir OPERERAD !!!!!!

JIPPI

Jag och Johan diskuterade min vikt i går... Och han förstog inte att jag faktiskt va smal(are) när vi träffades så tillslut fick jag ta fram min klänning jag hade på mig när jag tog studenten. HAHA.... Korvstopperi kallas det när man sätter på sig den... Han blev chockad faktiskt.

Ja ni längtar gör jag iaf.
Pratade några ord med min bror igår med. Har inte pratat med honom på ja ni 4 månader så det va härligt att höra hans röst. han kommer nog hem till jul hoppas vi på

Ne nu får jag sätta fart :)

Krameli kram

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera