fredag 23 juli 2010

En vecka

Har gått sedan jag skrev sist.. Verkar vara en liten blog svacka...

I lördags va vi i parken. Innan va vi här hemma och hade bjudit hit några vänner som hjälpte oss att måla. Jätte trevligt va det.

Känner mig sååååå trött bara.. Helt matt i kroppen. Men men det går nog över.

I onsdags va jag och Johan in till stan och käkade på restaurang alldeles själva. Mysigt va det. Igår blev det en tur till värmskog för en räksmörgås. Inte det bästa jag ätit då det va burk räkor. Fast å andra sidan jämför jag allt med den som vi käkade på smögen bryggan. Inget som slår den kan jag tro. :)

Ikväll är vi bjudna till min mormor och morfar på grillat. Dom är barnvakt åt min lilla kusin Molly som är 2 år så då har Linnea en lek kompis. Blir nog lite kortspel kan jag tänka mig med. I möra har vi inget inplanerat tar dagen som den kommer. Söndag får vi lite hjälp med huset utav ett par vänner.. Känns skönt att man har vänner runt sig som verkligen ställer upp på en.

Min bästa vän Ika Pika är guld värd.. Vet inte hur jag ska tacka henne och Danneli för allt men på något sätt ska jag nog klara av det. :)

Ne nu ska jag hänga tvätt..

Ha det gött

Krameli kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar