måndag 23 augusti 2010

Humöret är inte på topp... Är riktigt trött.. Känner att jag ryter till åt ungarna för minsta lilla.. Det är då man får sätta sig ner å räkna till tio och tala om för sig själv att det är inte dom som går på diet utan JAG.... Flytet funkar bra... Vet inte riktigt vad jag har gått ner. Har ingen våg.. Men några kilon har jag att tappat. Har en hel del att förbereda innan operation här hemma... har bestämt mig för att städa ett rum varje dag. Det sprack idag det.. haha... har städat ute istället. Mormor kom och hjälpte mig att plocka och få ordning ute. Snällt av henne.

I morgon är det exakt 2 veckor kvar till min operation äger rum. Så 7 sep. kl 8 ska jag infinna mig på Torsby sjukhus för att sedan åka hissen upp till OP.. Där kommer jag få lite olika tabletter i förebyggande syfte, samt byta om till OP kläder. :).. Har inte känt mig nervös inför OP tills nu. Nu pirrar det lite i magen när jag tänker på det. Men men.. Bara att intala sig själv att allt kommer gå bra. Jag får ju en ny början till ett nytt liv. :)... Ska bli underbart att kunna gå in i en affär och ta tag i det jag tycker ä fint utan att behöva gå raka vägen till PLUS storlekarna. LÄNGTAR

Ne nu orkar jag inte skriva mera

Ha det GÖTT

Krameli kram

1 kommentar: