onsdag 25 augusti 2010

13 dagar kvar

Oj oj va dom hära 2 veckorna har gått fort. Nu är det bara 13 dagar kvar så är jag opererad. Underbart samt lite skrämmande. En aning nervös börjar jag bli nu .. men men ska bli skönt. man har ju liksom ingen aning om hur man kommer att må eller hur allt kommer att sluta :)

Idag ska Johan åka till Göteborg för att titta och eventuellt köpa en bil. En Audi A6 blir det nog. Dom ä fina dom :)

Själv måste jag PLUGGA.... I slutet av Oktober ska jag på praktik. Det blev Linden här i kommunen så det känns skönt att man inte behöver pendla så långt. Samt så tycker jag CSK låter lite skrämmande. Sååååå stort .. Det hade säkert blivit bra det med men nu fick jag det jag ville ha istället.

Gud va fort barnen växer måste jag säga. Linnea har blivit så stor och Min lilla plutt som inte är en liten plutt längre har bara ett år kvar tills han börjar SKOLAN. Ush å fy... Men jag själv känner mig inte äldre än 25.. Haha.. Sicken tur att jag bara är 25..

Ne nu ni ska jag sätta fart här

ha det så gott

Krameli kram

2 kommentarer:

  1. ja tiden har gått väldigt fort, särskilt nu på slutet, tycker det närmar sig med stormsteg...

    SvaraRadera